Pacte lamentable per les escombraries

Al febrer passat, el grup socialista inciava el tràmit d'un text detallant-hi els problemes d'higiene i brutícia pel porta a porta. Però van canviar-lo de dalt a baix per tal que partits d'esquerra que havien posat el sistema, i els que governen ara, estiguéssin bé mentre els veïns continuem patint.

Aquesta moció aprovada pels regidors de l'actual i l'anterior govern municipal, no suposa canvis ni cap millora al sistema de recollida d'escombraries. Amb els carrers bruts, l'esforç d'ambdós alcaldes, l'actual i l'anterior, és netejar la seva imatge, no pas els carrers.

40 anys de governs d'esquerra a Ripollet, i els tenim ocupats en campanyes, mentre la gestió dels serveis municipals o fer tasca d'oposició no és pas la seva prioritat. Fins i tot ells, s'haurien d'adonar que el sistema porta a porta no s'arregla justificant-se barri a barri.

La comèdia ideològica de la Pepeta i la Ramoneta ens ha costat a Ripollet perdre un llençol a cada bugada

El cost de la recollida d'escombraries està triplicada i ara el desencís ja dona pas a la lògica emprenyamenta dels veïns.

L'Alcalde del PP a Badalona ha presentat les millores al sistema de recollida d'escombraries. La gestió del PP amb responsabilitats de govern, és fer servir la tecnologia i el seny per millorar els serveis.

El PP de Ripollet seguim, com al primer dia, treballant per portar a tots els veïns els canvis i millores que cal per gaudir-ne tots plegats de carrers que facin goig per passejar a qualsevol hora per nets i segurs.