1c50d52dbe9254e500a5390a4a3fecb7

Esports

La nova secció d’atletes de la Rua, la Fun Run, es posa a prova a Granollers

El mes de febrer es celebren les cites més importants del calendari d’hivern i, això, es nota en les ganes de competir dels atletes de la Rua, àmpliament representada el cap de setmana del 4 i 5 de febrer en el VII Trofeu Promoció a pista coberta, el Control Juvenil, ambdues a Sabadell, i el 4rt. Control Benjamí, Aleví, Infantil, a Mataró, entre altres. La nova secció d’atletes Fun Run, va fer pinya a la Mitja Marató de Granollers. En el punt més àlgid de la temporada, des de la RUA destaquen el bon funcionament de l’escola d’atletisme, fet que ha afavorit la participació d’atletes en una gran diversitat de proves. - RUA /redacció

Veure Comentaris