La flama arriba per tercer any consecutiu a Ripollet. Foto: Marc Mata

Actualitat

Ripollet s'il·lumina amb la Flama del Canigó per celebrar la revetlla de Sant Joan

Les entitats de cultura popular han participat de la festa amb diferents actuacions en una cercavila per la ciutat

Sant Joan ha tornat a portar la nit més curta de l'any i, amb ella, una de les tradicions que il·luminen Ripollet. La Flama del Canigó ha brillat aquest dimarts 23 de juny per encendre la foguera de la revetlla, celebrar l'arribada de l'estiu i sumar-se a la tradició que omple de petards, focs i música els carrers i places d'arreu dels Països Catalans.

 

Els Sardanistes de Ripollet han estat els encarregats de portar enguany la flama a la ciutat. S'ha fet una cercavila des de Pont Vell fins a les pistes de l'ESBAR. Durant el recorregut han participat diferents entitats culturals i socials de la ciutat. Societat Coral El Vallès agafa el relleu de recollir la Flama del Canigó el pròxim any.

A la nit, la festa ha continuat al parc de Pinetons

La revetlla de l’Aresta ha estat ben completa, amb actuacions en directe i encesa de la foguera.

El parc del Brollador ha acollit la Revetlla de Sant Joan amb una nit de música, sopar a la fresca, karaoke i l’encesa de la foguera. La festa ha començat a les 21 h amb l’actuació d’Ingrid en acústic i un sopar popular.

A les 22h s'ha pogut gaudir de karaoke a càrrec del veïnat de Pinetons i, a les 23 h, actuació de Musas de Amparo. A mitjanit, els diables i les bruixes de Ripollet han encès la foguera de Sant Joan amb el foc de la flama del Canigó.

La festa ha continuat amb PD Glops, a les 00.30 h, i PD Tofu, a les 2 h, fins a les 4 h.

També hi hagut revetlla al carrer Nou de la mà del Centro Aragonés on hi hagut un concert en directe del músic i compositor Oswal Show a les 21.30h i a les 23h hi hagut karaoke. Com és habitual, hi haurà revetlles veïnals a altres carrers de la ciutat.

Veure Comentaris