Un fragment de l'exposició. FOTO: Marc Mata

“A la flor de la vida!”, una mostra de fotografies feta per joves

Una exposició que es pot visitar al Centre Cívic de Pont Vell

El Centre Cívic de Pont Vell acull una mostra fotogràfica del treball han realitzat alguns alumnes de l'Institut Palau Ausit dins del seu projecte de Servei Comunitari durant el curs 2025-2026.

Una iniciativa en la que ha participat AFOCER (Agrupació Foto-Cine Cerdanyola-Ripollet) assessorant i coordinant la proposta fotogràfica de l’alumnat.

Aquesta proposta documenta fotogràficament la tasca que diverses entitats del municipi ofereixen per aquest projecte de Servei Comunitari. L'exposició que combina aprenentatge, compromís social i expressió artística.

Al llarg del curs, els estudiants han tingut l’oportunitat d’apropar-se a diferents realitats socials i captar amb les seves càmeres moments de convivència, participació i relació intergeneracional. Les imatges mostren la dedicació de les entitats participants i posen en valor el paper que desenvolupen en la millora de la qualitat de vida de les persones grans.

AFOCER valora molt positivament el resultat del projecte, tant per la qualitat de les fotografies com per la sensibilitat demostrada pels alumnes a l'hora de retratar les activitats i les persones participants. La mostra esdevé també un reconeixement a la feina que realitzen les entitats socials del municipi i a la importància de fomentar la implicació dels joves en projectes de servei a la comunitat.

L’exposició presenta fotografies realitzades pels alumnes Àlex, Héctor, Iván, Karlos, Joan i Raül, i constitueix la culminació d’un projecte educatiu amb un alt valor social i humà. Es podrà visitar durant tot el mes de juny.

Veure Comentaris